Ny side

Nå er straks den nye siden min klar, og i den sammenheng vil jeg begynne å skrive litt om hva som skjer og hva jeg jobber med.

Den lilla Steinarvennen er nesten ferdig nå, jeg har heklet så mye nå at hånden gjør vondt, så jeg må nok ta en liten pause.

Tidligere idag var Kristiane, Helge og jeg på vestlandske kunstindustrimuseum og fikk litt inspirasjon. Jeg fikk blant annet litt lyst til å forsøke å strikke et bilde, det så ganske stilig ut, og det hadde sikkert blitt bedre enn om jeg hadde prøvd å male noe.

Håper å få sydd noe i kveld også, i tillegg til at jeg bør jobbe med Ex-fac-tingene som skal leveres på mandag… hmm…

lykke til…

En kommentar om “Ny side

Legg igjen en kommentar

