Hvorfor man ikke bør tove under påvirkning av alkohol

Endelig tok jeg fram paret med tøfler jeg hadde strikket ferdig og aldri fått tovet. Endelig skulle jeg få gjort det. Så klart burde jeg stoppe maskinvasken litt innimellom og se hvordan det gikk, men i og med at jeg var så opptatt med vindrikking og prating, har jeg nå et svært søtt par tøfler, ca størrelse 8 år.

Så nå får jeg bare begynne på nytt… bare litt synd jeg allerede fryser på fotene.

En riktig og en feil tøffel

Legg igjen en kommentar

