Ny måned, nye planer

Plutselig en dag knakk strømkabelen til min Dell-maskin tvert over. Som en følge av det fikk jeg ikke gjort noe med mine data-relaterte prosjekter på en stund, og fikk dermed et bedre overblikk over mine pågående fysiske prosjekter. Her er den nye planen:

Hver uke må jeg få til:

-50 000 skritt (på skrittelleren)

– Gjøre ferdig ett av mine påbegynte prosjekt

– Få gjort ett helt nytt prosjekt (ferdig)

– Minimum 1 scrappeside ferdig

Denne uken var det nye prosjektet et smykke jeg laget til Helge. Ganske enkelt, men likevel et fullverdig prosjekt. Han kjøpte en makramébok til meg, og jeg øvde på teknikken ved å lage smykket.

Det gamle prosjektet er et par sokker (også til Helge). Jeg begynte på dem i vinter, men gikk tom for garn, og la det derfor til sides. Nå håper jeg at de endelig kan bli ferdige…

…og så håper jeg at strømledningen Bjarte var så snill og bestilte til meg kommer fram snart.

Legg igjen en kommentar

