Oppdatering fra forrige uke

Ble litt krise mandag/søndag på grunn av breddetest og oppgaveinnlevering i Ex.Phil, men ukens oppgaver klarte jeg. Helge reiste før helgen, med dressen sin, og Elin fikk smykke og armbånd i gave. Etter å ha gått nærmere 20 000 skritt både fredagen og lørdagen, var 50 000kvoten i boks også 🙂

Helge nederst i midten, med dressen han hadde ventet så lenge på

Denne uken har jeg ikke funnet på hva jeg skal ennå, men lurer på om jeg bare skal jobbe med ting til Immaturus-forestillingen Lilleskogen, som jeg er kostymeansvarlig for. Så da blir tingene:

-en kjole jeg må sy, type dukkekjole

-ordne noen skjorter vi skal bruke

I dag har jeg vært flink og endelig festet tråder på den siste sokken, som sto på planen for to uker siden. Så nå har Helge gode og varme foter 🙂

Helge har endelig fått sokkene sine :)

Når det gjelder skrittene, har jeg allerede 36 813, og i morgen skal jeg jobbe på hotellet, så da er det jo ikke noe problem å få nok. Dessuten skal jeg jo gå med bøsse på søndag og, så jeg ligger bra an.

I tillegg har jeg drevet med en av mine nyeste hobbyer i dag, lysestøping. Jeg bruker gamle lysstumper som jeg smelter og tilsetter farge. Gøy å slippe å kaste noe som kan bli til noe så fint og nyttig 🙂

Lys fra omsmeltet masse

Legg igjen en kommentar

