Nye utfordringer…!

Jeg har vært litt utenfor systemet i det siste, mest på grunn av at jeg har vært kostymeansvarlig for Immaturus-stykket Lilleskogen (av Jesper Halle), som har premiere nå på fredag. I tillegg har jeg hatt noen innleveringer på skolen.

Det betyr ikke at jeg har fått gjort lite kreativt- jeg har sydd mer de siste dagene enn på lenge, på kostymene. I forrige uke fikk jeg også strikket meg en lue jeg sårt behøvd disse iskalde dagene.

Med det høye aktivitetsnivået har skrittelleren fått større tall å arbeide med også, og de siste ukene har jeg ligget på over 60 000. Derfor har jeg bestemt meg for å heve kravet med 10 000. Da har jeg bare en dag i uken til sofasitting, de andre MÅ jeg ut å gå. Ikke helt den store utfordringen, så det må jeg klare!

Nå er altså kostymene klare, og det er på høy tid å begynne på julegavene. Jeg får vel kanskje ikke lagt ut info her om alt jeg lager framover da, det skal jo som kjent ha et visst overraskelsesmoment….

I dag kom faktisk den første «snøen» for i år, det opplevdes vel mest som regn. Så nå skal jeg pakke meg inn i teppe og drikke solbærtoddy 🙂

En kommentar om “Nye utfordringer…!

  1. Så no har du juleferie? 😀 Nyt den!!
    Spennande bok.. Du får gi oss eit referat frå boka, når du har mottatt den 🙂

    Ha ei fin adventshelg!

Legg igjen en kommentar

