Eksamenstiden tar meg igjen…

Nå har jeg ikke hatt tid til å skrive på en stund, har så mye innleveringer og annet som skjer om dagen, at det blir vanskelig å presse inn mer. Derfor en liten oppdatering:

I uke 46 klarte jeg å gå utrolige 87 000 skritt, mye på grunn av en tur til Fløyen med Runa, også på grunn av det høye aktivitetsnivået. De løvegule vottene er nå i bruk, men dessverre falt jeg litt i fra i forhold til å gjøre ferdig den svarte vesken. Den ligger fremdeles fremme da, så jeg kan ta den opp igjen.

Uke 47 var preget av oppgaveskriving og cluedo-spilling hos Irmelin. Lite aktivitet å skryte av da, nådde så vidt over 40 000 skritt. Jaja, det får bli en engangsforeteelse. Jeg er tilgitt.

Håndarbeidsprosjektet jeg arbeidet med i uke 47 var pulsvotter til Helge, i garn han fikk velge selv. De er nå ferdige, mangler kun at jeg summer meg til å få festet endel tråder på dem. I tillegg fikk jeg Tildas Julehus-boken i posten, og måtte teste ut en del av prosjektene. Det gikk det mye tid til. Og så sydde jeg en fleece-koala. Den ser litt rar ut, men Helge gjettet på første forsøk at det var en koala, så den er godkjent. 

Denne uken, altså 48, er allerede godt igang, men jeg klarer meg, for jeg har nesten klar den nye tingen allerede , som er en julegave. I tillegg arbeider jeg nå med pakkekalendergaver. Blir nok ikke så mye arbeid med forefallende prosjekter før etter jul nå nei. Trenger den tiden jeg har til annet nå.

På fredag blir det juleverksted hos meg med etterfølgende pinnekjøttkalas hos Irmelin og gjengen. Jeg gleder meg 🙂

Legg igjen en kommentar

