skippertak sier du?

(skrevet ca 23.50, 12. desember 2007) 

I morgen kl. 14.00 har jeg innlevering på den nest siste oppgaven før juleferien. Så i dag tidlig (ca ett) jobbet jeg endel med den. men siden 5-tiden har jeg jobbet med julegaver og heklet og lest blogger. Så det blir vel til at jeg må sitte fra ca 8.30 når Helge går på jobb i morgen til ca 13.55 og arbeide med oppgaven. Typisk meg.

Har funnet utrolig mye gøy jeg har lyst til å lage rundtomkring. Derfor mange nye linker i blogrollen min. Og så har jeg ryddet her hjemme. Alltid sånn når jeg burde gjøre noe annet kjedelig… 🙂

 Og nå begikk jeg nettopp nok en synd: jeg bestilte en bok jeg hadde så lyst på :

mrfunky1.jpg

Så får jeg kanskje brukt alle de små garnstumpene jeg nekter å kaste til noe i alle fall 🙂

For en fantastisk tittel forresten, Mr Funky’s Super Crochet Wonderful!

I’m supposed to be working on school stuff, so of course, I have got a lot of other things done, like cleaning our bedroom, crocheting and reading blogs… And 15 minutes ago I ordered a book, even though I shouldn’t buy things right now. Well, I can wrap it and write «To Cecilie from Santa» on it 🙂

En kommentar om “skippertak sier du?

  1. «Skippertak» er mitt mellomnavn…både på studie- og håndarbeidsfronten!

    de fleste veskestoffene mine kommer fra loppiser og bruktbutikker. Det skyldes både den økonomiske fordelen, og det at de passer min stil MYE bedre enn det som er å få i tekstilbutikkene! 70-talls-løpere og brikker er fantastiske å bruke – fargene og mønstrene er herlige og tekstilene som regel solide. Så om det dukker opp en kaffeflekk innimellom er det til å leve med! :o)

Legg igjen en kommentar

