Stressa nei?

Føler ikke akkurat jeg kan si jeg er stressa. Jeg har de siste par dagene hatt mye å gjøre – ja.

Men når du vet at du må stå opp tidlig for å scrappe, og så bør du få strikket sånn og sånn i løpet av dagen, pluss at du må huske å stikke innom hobbybutikken og ta med noe ekstra- så blir det ikke så hardt, da.

Men så begynte jeg å tenke: bare om noen få dager så kan jeg lage akkurat hva jeg vil igjen! Jeg kan begynne på prosjekter bare for gøy, og slipper å stresse med å ferdigstille dem.

Et lite problem er jo at jeg skal ut å reise, så nå må jeg ha med meg pinner og garn til potensielle prosjekter. Men det gjør jeg gladelig.  Noen av prosjektene i hodet mitt er jeg bare så klar for…

En kommentar om “Stressa nei?

Legg igjen en kommentar

