Bjartes julemysterium

Forhistorien:

Min bror og jeg har lang historie med å somle med hverandres gaver. Jeg venter ennå på sjalet han skulle hekle til meg i 2004 tror jeg det var (ja, han kan hekle, jeg er stolt!). Og jeg har fremdeles mange ting til ham liggende halvferdig.

Og slik har det visst blitt i år også. Jeg har kjøpt en gave til ham, men ville legge ved noe litt mer personlig også. Noe hjemmelaget.

Og det har jeg jo selvfølgelig ikke klart å gjøre før jul.

For å gjøre det litt mer spennende får han altså kun noen spor og en oppfordring til å følge med her. Slik at han ikke vet hva han får før han løser mysteriet… hihi … 🙂

DEL2 – 6. januar 2008

p1060009.jpg

Her kom endelig fّrste glimt av det jeg lager til min kjوre bror.
Kanskje ikke veldig vanskelig ه avslّre hva det er, men spenning likevel kanskje? 🙂
Det svarte garnet er svart Silja-garn fra Sparkjّp, de andre er rester (rّd, oransje, lّvegul), men de ligner veldig, sه det er godt mulig de er Silja de ogsه. Jeg strikker for tiden paa en strand i Egypt forresten, derfor mangel paa visse bokstaver.

Del 3- 31. januar 2008

p2010020.jpg

Det begynner å bli mindre mystisk her. Og jeg begynner å angre på de tynne pinnene. For dette tar lang tid! Går mot en ende nå da. Og mottakeren vet allerede hva det er 🙂  Typisk meg, har ikke sjanse til å holde på en hemmelighet !

Svært dårlig fargegjengivelse på dette bildet forresten. Blitzen som tuller. Og jeg som ikke husker å gjøre slike ting som dette når det er dagslys..

En kommentar om “Bjartes julemysterium

Legg igjen en kommentar

