Egypt!

På grunn av mangel på nett har jeg fått skrevet svært lite i julen. Og nå er jeg altså på vei til Egypt. Eller altså, jeg sitter på Gardermoen Bed and Breakfast og skal ta fly sammen med fire venninner i morgen tidlig. Vi skal på en ukes tur til Hurghada (skrives det ca sånn?)

Så da gjenstår den egentlig bare å se om de har noe nett der nede jeg kan låne. Det spørs jo tross alt litt.

Jeg har jo egentlig endel ting jeg kan legge ut også nå, siden jeg lenge har arbeidet med julegaver, som nå er levert og kan vises fram.

Med på turen har jeg faktisk ett hekleprosjekt og ett strikkeprosjekt.

Strikkeprosjektet er det jeg lager til Bjartes julemysterium, og hekleprosjektet er dette settet fra DROPS:

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=4&lang=no

http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b14&d_id=5&lang=no

Jeg synes det var så utrolig søtt at jeg kjøpte akkurat de fargene som sto i mønsteret, noe jeg så og si aldri gjør 🙂 De som skal ha baby har egentlig lagt ned rosa-forbud også, men jeg overtalte den kommende mammaen med å si at det er jo gammelrosa, og dessuten så blir det jo så søtt!!!

Håper altså på nettmuligheter fremover, så jeg får lagt ut litt bilder.

Og helt til slutt: GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN 😉

Legg igjen en kommentar

