Reisebrev

Nه sitter vi pه internettkafe i Hurghada. I dag har vi vوrt og snorklet ved noen koraller der det var mye fin fisk ه se pه. Vi hadde med undervannskamera og er nه svوrt spent pه ه se om det blir noe fine bilder da.
Det er jo «vinter» her ogsه, sه det er kaldt om ettermiddagen og kvelden. Men kaldt her betyr jo bare at du mه ha genser, sه vi synes det er greit 🙂 Det skulle jo tross alt bli minus 9 grader hjemme!

Jeg sovner hvis jeg bare sitter med ّynene igjen pه stranden, og dessuten er det for kjedelig for meg. Sه jeg har med bهde hekletّy og strikketّy og koser meg med det. Det eneste som er kjedelig er at det er sه mange som gهr og maser pه stranden om vi vil ha massasje eller tur til ditt eller datt, eller om vi vil vوre med ه spille boccia, eller om vi vil kjّpe drinker. Strengt tatt vil vi helst bare slappe av i solen. Dessuten synes de alle det er svوrt moro ه kommentere at jeg strikker og komme med rare (merkelige, ikke morsomme) vitser om det. Mange her har i det hele tatt rar humor.

I gهr forsّkte vi oss pه ه vوre morsomme tilbake: Vi har fهtt inntrykk av at grunnen til at alle spّr om hvor vi er fra, er at de setter opp prisene for skandinaver, fordi vi er pingler og ikke pruter sوrlig mye likevel. Derfor sa vi vi var russere, for de pruter visst helt enormt, sه mye at de faktisk er dهrlig likt her. Men han vi sa det til kunne visst russisk… Sه nه gهr vi for Island!

En kommentar om “Reisebrev

Legg igjen en kommentar

