Et bittelite prosjekt?

Det skjedde mye i uken som gikk, blant annet var jeg en tur i Haugesund, og feiret min svogers 20-årsdag. Følgelig ble det mindre tid til håndarbeid.

Men jeg hadde jo bare to bittesmå prosjekter, så det skulle vel gå greit? Joda, sokkene gikk jo så klart, det var jo så lite igjen på dem.

Nuperelleprosjektet viste seg derimot å være et ganske omfattende prosjekt. Slik ser det ut per nå:

p1220026.jpg

Hvis noen skulle ønske seg å se sokkene, finnes de i flickr- galleriet

Denne uken bør jeg egentlig holde meg til å jobbe med UFO-er. Det kan nok være lurt innimellom. Først og fremst blir det vel dette nuperellebokmerket som jeg helst skulle ha gitt min far i helgen som var… 🙂

This week I didn’t have much time for creative stuff. Was in Haugesund celebrating my brother-in-law’s birthday. But at least I finished the children’s socks. Off course. They were allmost finished anyway.

But the tattered bookmark proved to be a much more time consuming project than I had first thougt. So I’ll have to work more on that. And not start anything new for now. Just work on getting a few of my UFO’s finished for a while.

4 kommentarer om “Et bittelite prosjekt?

  1. så sant, så sant, kjekt kjekt!! hehe 🙂
    odessa e fine greier, blei ferigge idag. å nå ska eg te me et bamboozled pannebånd. e så fantastisk kjekt me gratis oppskrifter på nettet!!
    go helg!

Legg igjen en kommentar

