Ikke vært snill jente, nei…

Hm… jeg skulle liksom bare konsentrere meg om UFO’er for en liten stund. Men så er det jo så fristende å begynne på noe nytt og spennende!

I have not been a good girl these past weeks. I was supposed to only work on old projects, but it’s always so tempting to start something new!

Først begynte jeg på denne søte skilpadden: http://www.knitty.com/ISSUEwinter06/PATTsheldon.html

fordi en venninne kom på besøk, og så ville vi starte på den sammen. Jeg har heldigvis bare noen ben å sy på nå da, så den ender i alle fall ikke opp med å bli en ekstra UFO i kurven. Den var faktisk utrolig avhengighetsdannende, så det gikk fort. Jeg skal absolutt lage flere!

A friend came over and we started knitting Sheldon from Knitty together. Fortunately it was a really quick knit, so I won’t be adding new stuff to my UFO basket. Just some finishing stuff left.

Så var det nok en samstrikk (takk for det nye tilskuddet til ordforrådet mitt, Gurin!). Jeg hadde meldt meg inn i en One skein KAL på Ravelry, og så hadde jeg ikke startet på januartingen, som var et pannebånd fra DROPS. Men siden det ikke skulle trenge mer enn ett nøste, tenkte jeg at det gikk vel på en kveld… 🙂 Så jeg begynte 30. januar… Og ble ferdig om formiddagen 1. februar. Kunne nok jobbet raskere og hatt det ferdig før da, det var tykke pinner og greier. Men ingen grunn til å stresse.

Her var den, forresten : http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=86&d_id=10&lang=no

And then I had to do a headband for a one skein KAL I joined on Ravelry. Was supposed to do one thing each month, and I still hadn’t cast on the 30th. But I finished it:) Just after the time limit.

dropspanneband.jpg

MEN! Denne uken… Skal jeg stille fram så mange FO’er som bare mulig! Helst en ny hver dag! Dette er uken for å være flink sjønner du! JAJAJA!

Så får vi nå se 🙂

But this week I am going to be REALLY good! I am going to finish SO many things, hopefully one each day! We’ll see…. 🙂

2 kommentarer om “Ikke vært snill jente, nei…

  1. Tror Heike hadde blitt ganske sur hadde jeg kledd han ut… 😛 Jeg kan forstå at hunder med lite pels trenger tøy i vinterkulda, men det finnes grenser der også da… ! Prinsessekjoler er det svært liten varme i… *mumle*
    En golden trenger ikke tøy. Og sånn er det bare!

    Stilig pannebåndtinge du har laget! =)

  2. Det er lov å rampe litt av og til ikke sant??
    Jeg har dessverre store problemer med å holde konsentrasjonen på mine ufo-prosjekter… *flau* Godt det ikke bare er meg! Hilsen fra Askøy jente

Legg igjen en kommentar

