Midt-på-natten-humør

Denne saken fant jeg på bloggen til Frk. Badegakk (a wee bit knitty), og siden dette skjedde ca kl 2 og jeg egentlig burde legge meg, så fikk jeg så lyst til å fylle den ut. Typisk. Tror det sto noe om å kun svare med ett ord på hver, men det går nok ikke… 🙂

1. Hvor er mobilen din? På bordet
2. Skildre kjæresten din? Nybarbert (han tok akkurat skjegget, og ser helt forandret ut!)
3. Håret ditt? Stritt
4. Moren din? Snill
5. Faren din? pålitelig:)
6. Hva er favorittingen din? Quickutztang/ silhouette deler plassen
7. Hva drømte du om i natt? husker ikke
8. Hva drikker du helst? Smoothie
9. Drømmebilen? Mini morris, men synes det er aller best uten bil
10. Hvilket rom sitter du i nå? Stua
11. Eksen din? Vi har det nok bedre uten hverandre 🙂
12. Din største skrekk? Er egentlig ganske skvetten av meg. Mørke?
13. Hva vil du være om ti år? Gullsmed, mor
14. Hvem var du sammen med i går kveld? Helge, min klomp
15. Hva er du ikke? Perfekt!
16. Det siste du gjorde? Strikte sokk, og leste om strikkekafe på Åsane!
17. Hva har du på deg? Ganske vanlige klær, for det meste H&M
18. Favorittboka di? Kanskje Harry Potter-bøkene? mange bøker egentlig…
19. Det siste du spiste? Pannekake med ost, skinke og pesto.
20. Livet ditt? et endeløst løfte om å bli flinkere og lalle tidligere 🙂
21. Humøret ditt? Bra 🙂
22. Dine beste venner? Irmelin og Kristiane. Og Helge da!
23. Hva tenker du på akkurat nå? Prøver å høre hva Helge forsøker å si meg.
24. Bilen din? Jeg er glad for å slippe å ha bil 🙂
25. Hva gjør du akkurat nå? Sitter, skriver.
26. Sommeren din? Roskildefestivalen vanligvis. Og en tur innom Stoff og Stil i Roskilde
27. Sivilstatus? Samboer, men snart gift 🙂
28. Hva er på tv-en din akkurat nå? Den er av. Men pleier å se sesonger på DVD, frustrerte fruer er favoritten om dagen 🙂
29. Når lo du sist? Det skjer rett som det er
30. Når gråt du sist? Det må være skikkelig lenge siden, husker ikke
31. Skole? Universitetet i Bergen, går på antikke studier, og synes det er kjempegøy !

En kommentar om “Midt-på-natten-humør

Legg igjen en kommentar

