Scrappeutfordring : DCWV Floral Prints

Som kjent trenger jeg til tider et lite spark i stumpen på hobbyfronten. Og scrappingen er jo en av de hobbyene jeg har glemt litt ut de siste månedene. Med tanke på den store mengden stæsj jeg har liggende, er ikke dette akseptabelt.

Derfor har jeg laget en ny liten greie her på bloggen. Innimellom gir jeg meg selv en scrappeutfordring, som oftest går ut på å bruke noe av stæsjet jeg ellers aldri får brukt.

Denne gangen:

Utnytte ark fra stack-samlingen DCWV Floral Prints. The Paper Stack.

Som mange andre scrappere har jeg til tider hamstret mønsterark. Og for et par år siden, da det var mindre utvalg i butikkene, kom jeg over denne papirsamlingen hos Panduro, og kjøpte den uten å tenke over om dette var farger jeg kom til å bruke noe særlig av. Tankegangen var vel heller at man fikk mange ark for lav pris, husker jeg regnet ut at det ble 2,70 kr per ark, eller noe i den duren.

Men det er jo så klart ikke noen superdeal når dette ikke er ark jeg har fått brukt i det hele tatt! Jeg er faktisk i tvil om jeg har brukt et helt ark fra denne pakken før. Jeg tror faktisk jeg bare har brukt små deler av et par ark.

Derfor var det på høy tid å få brukt noen av dem. Utgangspunktet mitt var rett og slett å få brukt ett ark – med hvilke bilder som helst. Og her fikk jeg faktisk brukt to forskjellige!

I have a lot of scrapbooking papers and equipment lying around that I would like to use. To make myself use some of the things I rarely get any use out of, I have made myself a little challenge. This time it involved making something with the papers from DCWV Floral Prints. The Paper Stack.

I have had this stack since I started scrapbooking, and hardly used any of it. I think I just got sick of looking at the papers.

But now I had to use one. And I actually got to use two!

Bildene er fra en tur til Tenerife i desember 1993, altså litt før jeg ble 8 år. Pictures from a trip to Tenerife in 1993, right before I turned 8.

  • Rosa ark + grønt stripete ark / pink paper + green stripey paper : DCWV Floral prints. The Paper Stack.
  • Blomster / Flower embellishments : Tilda klippeark – little girl
  • Skrift / letters: Cooper Black font and Slugfest font, cut with Quickutz Silhouette
Legg igjen en kommentar

