Pakke i posten!

Se hva som kom til meg i dag!

6 stykk stablehyller til scrappepapir i størrelse 12×12 inch.

Jeg har bestilt hyllene hos www.papirihjertet.no.

Jeg har etterhvert ganske mye papir, og det har blitt ganske vanskelig å oppbevare alt sammen. Man skal jo gjerne også kunne bla gjennom dem ofte, og finne det man trenger.

Til nå har jeg hatt dem i en stor eske, men da hadde de lett for å legge seg i en bøy. Og mye av dette er jo ark til 8 kr stykk, så det er jo ikke godt nok!

Jeg hadde regnet ut at jeg skulle ha plass til 6 stk i høyden inni Expedit-hylla fra IKEA. Men så kom jeg på senere at de sannsynligvis ikke ville gå inni i bredden. Fornøyelsen var derfor stor når jeg så at hele greia satt sammen passet helt perfekt inn! Det gikk på millimeteren! Akkurat sånne ting får en jammen en svært god følelse av 🙂

Jeg bestilte noen andre greier også med det samme, endel som var på salg og slikt.

Men tror du jeg var fornøyd? Neeeida, jeg har gått den 30 minutter lange spaserturen ut til Laksevåg i dag, for å gå på Hobbykroken.

Jeg var spesielt fornøyd med å finne denne stacken. Det sto ikke i nettbutikken at de hadde det, og jeg har strevd litt med å finne det i andre butikker.

Jeg kjøpte albumet for noen uker siden, og fant ut at jeg ville ha papirsamlingen til å bruke inni også. Det skal bli et Roskilde 2006-album.

Ellers måtte jeg jo ha litt diverse mens jeg først var der ute:

(Se den midt på bildet med arkene, Sandra! Sånn var det jeg mente jeg ville ha! )

I kveld har jeg vært på strikkekafe med HusmorNom, Malsen og Strikkepanja fra Ravelry. For å gi et lite hint om hva jeg faktisk bruker tid på om dagen, kan jeg jo si hvilke arbeider som var med i posen:

  • Crankypantsene i svart og rødt, som skal bli gave til Lise som tegner Nemi. Eller, til babyen hennes da.
  • En rosa heklekjole i alpakka. Det er oppskrift og garn fra Garnstudio. En svært så tidkrevende arbeid. Mest fordi jeg har vanskelig for å forstå om jeg har felt nok og må ta opp hele tiden (Jeg linker ikke til bilde her, det skal bli en gave).
  • En ganske nystartet Baby Surprise Jacket i Regia Kaffe Fassett-garnet, som er selvstripende. Jeg er fremdeles veldig i tvil om dette blir noe bra. Fargene er nydelige, men det er ikke så veldig langt i hver farge. Dette må jeg tenke mer på tror jeg.
3 kommentarer om “Pakke i posten!

  1. Hm, venstre bilde? Men tror du meine charms’ene? eller? De e uansett kule da 🙂 Alltid kjekt med pakke i posten! Og bra at trayene passte i hyllå, det gjørr di hos meg og, veldig bra 😉

    Vett ikkje om eg har sagt det..? Gratulera me baby i magen 🙂

  2. Eg meinte sånne forskjellige journaling-lappar ja, alle slags sånne så det står «who/what/where» og så fylle du inn, for å sei det sånn 🙂 Veldig vanskelig å forklara når eg va usikker på ka så fantes !

    Takktakk for gratulasjonen 🙂 Den lille gutten komme i november!

Legg igjen en kommentar

