FO-uke!

Det har vært mye å gjøre her i det siste. Vi har vært og fått oss ny garderobe på IKEA, og brukte endel tid på å få satt den sammen (den er helt enormt svær!). I tillegg jobber jeg fullt nå som noen av de andre på jobb har ferie.

De siste par dagene har det vært supervær her i Bergen, og i skrivende stund (ca midnatt) er det ennå godt over 20 grader ute! Så vi har vært i parken og badet, grillet og spist is 🙂

Jeg er i humør til å rydde litt opp om dagen, før det nye skoleåret begynner, og så klart – før babyen kommer. Derfor er det på tide med en FO-uke for meg!

Altså: hver dag den kommende uken skal jeg ha klar et ferdig objekt, og det skal altså være en av de mange halvferdige prosjektene jeg har liggende som endelig blir ferdigstilt.

For å komme i gang presenterer jeg herved en nylig ferdigstilt FO – Mysteriesokkene!

De har vært omtalt i endel tidligere poster, og har bare manglet endel trådfesting. Og nå har jeg endelig giddet!

Følg med for enda flere spennende FO’er 🙂

Legg igjen en kommentar

