Mandagens FO: Crankypants!

Jada! Jeg har herved festet alle trådene og fått brodert alt sammen. Jeg måtte jo sitte litt utover natten, men det er uansett så utrolig varmt at det er vanskelig å sove. Og vi ser Prison Break på DVD, det er ikke akkurat noe du bare skrur av etter en episode 🙂

Buksen må blokkes litt og dampes litt over da, og så vil jeg få bestilt meg merkelapper til å sy inni før jeg sender den avgårde. Jeg tror absolutt jeg skal strikke en sånn til min lille også – bare i noen andre farger da 🙂

En kommentar om “Mandagens FO: Crankypants!

Legg igjen en kommentar

