Midlertidig stopp

Når man er gravid er det viktig å lytte til kroppen sin. Og per nå sier kroppen min «blæ!» (oversatt: jeg vil være i fred, la meg hvile! Sulten dessuten, men har ikke lyst på noe).

I og med at kroppen er sjefen, ser jeg meg nødt til å utsette FO-prosjektet mitt for en uke. Jeg begynner altså på nytt på mandag, og skal da ha en ferdig FO hver dag fram til søndag. Det heldige er jo at det blir flere FO’er til sammen, siden jeg fikk gjort noen denne uken også 🙂

Legg igjen en kommentar

