Mandags-FO: Aftenkjole!

Høres ikke det flott ut vel?

Dessverre ble det litt hastverk etter at jeg ble ferdig med den. Jeg skulle rekke bussen hjem fra foreldrene mine, og hun jeg hadde sydd den til kom og hentet den. Hun hadde dessuten med seg den 7 uker gamle sønnen sin, og da ble det til at jeg sto og så på at han sov hele tiden, og glemte helt å ta bilde av den ferdige kjolen!

Men hun har lovt meg å ta noen bilder av den i bryllupet når hun skal bruke den, så da får jeg de senere i måneden. I mellomtiden er dette alt jeg har å vise fram:

Her er altså noen rester av stoffet, og bildet fra mønsteret jeg har brukt. Det er modell C jeg har sydd, en ganske enkel kjole altså, uten noen særlige forandringer utenom tilpasning i størrelsen såklart.

Så var endelig den ferdig 🙂

Legg igjen en kommentar

