Tirsdags-FO: Heklet babykjole

Denne skal jo egentlig være i en gave, men jeg tror ikke de som skal få det sjekker her inne så ofte, så det går nok greit ! Uansett skal de jo få hele settet da, og det er jo bare kjolen jeg har gjort ferdig i dag.

Kjolen er heklet i gammelrosa alpaca fra DROPS, og med mønster fra DROPS. Jeg har faktisk holdt meg til fargeforslagene i mønsteret og alt. Mest fordi jeg falt sånn for det fantastisk søte bildet…

Nytt bilde kommer i morgen, når det er bedre lys.

Nok flinking for i dag, god natt!

2 kommentarer om “Tirsdags-FO: Heklet babykjole

  1. Superskjønn! Fargen er heilt som den skal vere 🙂 Liker vanligvis ikkje rosa så godt, men nokre ting berre MÅ vere rosa! *fnis*
    Tipper den er supermjuk og deilig, alpaca er slettes ikkje så verst, altså..
    Gleder meg til å sjå heile settet 🙂

    Ha ei fortsatt fin veke!

Legg igjen en kommentar

