Logisk? Nei. Men snilt? Ja!

Såh! Nå har jeg vært ærlig og vist fram nøyaktig hvor dårlig jeg er til å ferdigstille ting jeg lager. Husk at jeg syr også – og det står ikke særlig bedre til med de prosjektene heller.

Så hva gjør man da, for å ordne litt opp i kaoset? Jo, man tilbyr seg å hjelpe en venninne med å strikke ferdig hennes prosjekt!

Denne var begynt på i fjor, og nå nærmet tantebarnet hennes seg raskt 2 år. Da var det lurest å få den klar. Jeg overtok prosjektet som en nesten ferdig bol, slik at jeg strikket noen cm til på den + begge ermene, raglanfelling og kanter. Og jammen ble det en søt biegenser også da 🙂

Oppskrift: Genser fra BabyDROPS, nr.13-12
Størrelse: 2 år
Garn: DROPS alpaca brun og gulorange
Pinner: 2,5 og 3

What to do when you have to many unfinished projects? Help a friend finish hers! The boy this was made for was about to turn two, so it was time to get it done. And it did turn out cute!

7 kommentarer om “Logisk? Nei. Men snilt? Ja!

  1. Oh My God…
    Det var kommentar til varetellinga! Takk, jeg skal vise til kjæresten min så jeg kan minne han på den neste gang jeg handler nytt garn;)

    Og denne genseren! Utrooolig fin!
    Jeg tror jeg må prøve meg på en også!
    Takk takk:)

  2. Syns du ska begynna å skriva navnå te folkå du snakke om. Eg blir alltid så nyskjerrig på kim de e. Fin genser forresten. Og svært imponerande mengdar garn!

  3. Heisann!
    Utrolig fin blogg du har. Er veldig imponert over alle de flotte tingene du har lagd. Jeg er også storfan av Nøstebarn, og har strikket endel derfra tidligere. Er spesielt glad i babysokkene. Må alltid innom en butikk når jeg er på besøk i byer der Bånsull ligger, har desverre ingen her lengre. Er også imponert over garnlageret ditt. Tror muligens du slår meg der. Skal ha en opptelling så fort det passer. Vil gjerne føge deg videre, og legger deg til i bloggen min . Håper det er greit. Ha en flott helg.

    mvh solfrid¤

  4. Siripirisiri: Jeg tillater absolutt at innleggene mine brukes som unnskyldning for å anskaffe mer garn 😛

    Irmelin: Den jeg har hjulpet er min kjære svigerinne i overetasjen!

    Ja, sant genseren ble stilig? Hun er flink med farger og sånt, hun. Og en grei variasjon fra vanlig stripegenser, med de vrange omgangene innimellom.

Legg igjen en kommentar

