Nye prosjekter

Kanskje noen har oppfattet at jeg er litt opptatt om dagen?

Jeg har endel nye prosjekter på gang, og det blir derfor lite strikking om dagen. Men her er i alle fall en sniktitt på det jeg driver med:

Og så må jeg informere om at jeg har flyttet familiebloggen min hit til wordpress, slik at det blir enklere å få oppdatert. Den finner du nå her: http://makelovenottrash.wordpress.com/

Ønsker alle en super sommer!

2 kommentarer om “Nye prosjekter

  1. kjolen kommer, men må få mathias te å ta bilde først, og han e litt opptatt akuratt nu, men i løpet av morgendagen tenke eg..

    Ja eg har veldig scrappedillå for tidå, scrapbooexpress.no har mye skylden for det…

    meget pene bukser, eg like barneklær stilen din:)

Legg igjen en kommentar

