Jeg har fått plass på Kreativt Marked!

I morgen, lørdag den 29. august, skal jeg delta på Kreativt Marked på Bryggen i Bergen. Det hele skjer inni et smug i selve Hansabebyggelsen, mellom klokken 10 og 16. Dette har jeg gledet meg til lenge!

Jeg selger selekjoler og selebukser i størrelser 62-92, i tillegg til noen av Steinars venner. Disse er særlig glade i å passe på småting som kort, penger eller mp3-spillere.

Jeg blir veldig glad om du kommer og hilser på meg i morgen!

Og for dere som ikke er i område, skal jeg få tatt noen bilder i løpet av dagen 🙂

10 kommentarer om “Jeg har fått plass på Kreativt Marked!

  1. Så mye flott! Jeg er jo desverre ikke i området. Men jeg tror jeg må bestille noe av deg når jeg en eller annen gang får bebis. De buksene der var simpelthen herlige!=D
    Lykke til på markedet! Gleder meg til å se bilder!

  2. Så utrolig flink du er å sy! Du… Lurte på om du kan tenke deg å legge ut oppskrift på Marius-bodyen du strikka i vår en gang! Den var så utrolig fin, og genialt å ikke måtte klippe opp, sy etc. Jeg kan gjerne betale noen kroner for å få tilgang til oppskrift!!

    1. Takk skal du ha 🙂 den er faktisk på vei, den oppskriften der 🙂 Må bare strikke et par modeller for å gå gjennom oppskriften. Den blir gratis, for jeg skal ha den som trekkmiddel på den nye nettsiden min 🙂

  3. Så bra! Går ut fra at du annonserer her hvor oppskriften blir å finne? Spennende med nytt nettsted! Lurer på å strikke den som vanlig genser i stedet for body. (Er alltid litt redd for at hjemmestrikkede ullplagg rett på huden skal klø. Men det spørs vel egentlig bare på garnkvalitet.) Men i så tilfelle er vel det en svært enkel modifikasjon?

    1. Jepp, jeg sier tydelig ifra når den er klar 🙂

      Det er veldig lett å droppe bodydelen og lage den som genser ja. Men her bruker vi gjerne babyull rett på kroppen. All merinoull fungerer bra, vil jeg si. De bodyene jeg har strikket i Dale Babyull er kjempemyke, og kan helt klart brukes rett på huden!

Legg igjen en kommentar

