Fragaria på Julemarked!

Nå har det vært stilt her en stund, og grunnen til det, er at jeg har vært så veldig, veldig travel! Først åpnet jeg nettbutikken www.spindelsinn.com sammen med to andre damer, Vivendel, og SiwK. Som en ser i nettbutikken, forsvinner varene raskere enn vi får fylt på! Så jeg sitter stort sett ved symaskinen om dagene.

Jeg har dessuten vært så heldig å komme meg med på Julemesse for Design og Kunsthåndverk 2009! Og da må jeg nesten ha med endel ting der også. Så her sitter jeg nå og syr 🙂

Så i helgen sitter jeg i Schøtstuene, ved Mariakirken i Bergen fra 12-17 fredag-søndag.

I tillegg til varene jeg har i nettbutikken, har jeg endel ekstra med meg på julemarkedet. For eksempel har jeg laget unikt ulltøy til de små!

Velkommen innom en tur i helgen 🙂

En kommentar om “Fragaria på Julemarked!

  1. Så gøy at det er etterspørsel etter tingene dere lager! Da får du jo ekstra giv til å få lyst til å fortsette med det. Men det blir vel noen timer ved symaskinen 😉 Jeg skal prøve å få kommet innom Schøtstuene i helgen, det høres ut som om det kommer til å være mye spennende der.

Legg igjen en kommentar

