Februar: Kort til alle anledninger

Det var kanskje lit dumt å falle av alongen allerede i februar, men med andre ting som hastet, ble julegavene nedprioritert. Og ukene etterpå ble det ikke enklere å få laget noen gave heller. Nå er jeg jo enda en måned på etterskudd, men det skal nok ordnes opp i. Jeg har handlet en julegave også, og det føles bare SÅ bra å ha tre gaver liggende klare allerede! Enda et pluss for vår del, er at vi reiser hjem til jul med buss. Da hadde det vært utrolig greit å slippe å reise med alle gavene på en gang, bare noen dager før jul.

Jeg har hentet fram papirlageret mitt og laget 12 kort; 2 bryllupskort, 4 bursdagskort, 2 julekort og 4 barselgave- eller barnebursdagskort. Dermed har mottakeren av gaven litt å ta av det neste året. Jeg tror dette kommer til å falle i smak 🙂

Mens papirlageret først var fremme  (det veier noen kilo, det også) fikk jeg også laget noen nye sider til lille Bs babyalbum. Det bestod av hele 3 sider fra før. Problemet ligger så klart i at enhver ledig stund brukes til strikking eller søm, og dermed er det sjelden tid til album. Men jeg synes det er utrolig kjekt å ha et fint album, og dessuten har jeg jo masse utstyr liggende. Så forhåpentligvis kommer det flere sider til snart.

Legg igjen en kommentar

