Den Lille Klassiker

Endelig er mønsteret klart!

Bodyen har fått navnet DEN LILLE KLASSIKER!

Denne bodyen har tradisjonelle norske mønsterborder og vekker nostalgien til live. Rundfellingen gir god passform til små kropper uten brede skuldre, og ribbestrikken legger seg mykt om kroppen.

Bodyen strikkes fra halskanten og ned – dermed kan man strikke til man synes den er lang nok, eller til og med velge å slutte før bodydelen og få en genser. I tillegg slipper man unna monteringsarbeidet.

Du kan strikke Den Lille Klassiker i enhver type babyull (Dale, Gjestal, Lanett, Viking) eller Malsen og mors Shetland soft.

Størrelse: 0-3 mndr (det arbeides med flere størrelser)
Mønsteret er HELT GRATIS, og finnes her: www.spindelsinn.com under «oppskrifter»

10 kommentarer om “Den Lille Klassiker

  1. Gratulerer med nytt mønster!! Denne skal jeg definitivt prøve meg på! Har ventet i spenning på dette mønsteret! Og hadde vært kjempestas med flere størrelser 🙂

  2. Ja! Endelig! Gratulerer med nytt mønster 🙂 Jeg teststrikker gjerne str 1-2 for deg også, vet om tre små på 8 mnd som helt sikkert ønsker seg en mariusbody til de skal begynne i barnehage.

  3. Nå ble jeg glad for at jeg leste kommentarene, for først hadde jeg tenkt å skrive om hvor kjedelig det var at jeg er ferdig med babybaking og at min minste nettopp har fylt 1.
    Da kan det jo bli body på oss og.
    Bøyer meg i støvet og takker fro at du gir oss slikt helt gratis, kjempe søt.

  4. Super herlig! Denna oppskriften har jeg venta på LENGE!! Blir garantert og ha denne på pinnene fremover:D

    Har lånt bildet, og linket til oppskriften, håper det er ok:)

    Hilsen Fruen i nord!

Legg igjen en kommentar

