Sommerbestillinger

Det har vært mange bestillinger de siste månedene, så jeg har hatt noe å sy hele tiden. Selebuksene mine tar litt tid å sy også, så jeg har ikke hatt mulighet for å smelle sammen flere til å legge i nettbutikken. Der har det rett og slett blitt litt stilt.

Men bestillingsmailene har ikke manglet. Noen vil ha hatt til buksen sin, andre vil ha lik kjole til mamma.

Den syrinlilla kordfløyelen min fikk ben å gå på i sommerværet. Det ble en bukse i str. 92…

…og en i str. 86

Flere bilder av disse, og alle de andre selebuksene og -kjolene jeg har laget, finnes i Flickr-albumet mitt.

Det ble litt venting på kunden som skulle ha babushka-buksen, så hun fikk med denne smekken, slik at jeg fikk testet ut mønsteret jeg hadde tegnet.

Og jeg syr videre på bestillingene mine

3 kommentarer om “Sommerbestillinger

  1. Ah, når jeg ser alt det flotte du lager får jeg så veldig lyst til å lære å sy, jeg og! Du er kjempeflink 😀

Legg igjen en kommentar

