Endelig litt system

Jeg fant meg en hylle på billigkroken hos Ikea nå på fredag. Mannen var grei og monterte den, og jeg har brettet og ryddet og sortert stoffene mine. Stretchstoffer øverst, forskjellige kraftige stoffer under, så kordfløyel etter farge, og under der vanlige bomullsstoffer etter farge. Dessverre er dette absolutt ikke alt jeg har. Tror jeg får skynde meg og bruke litt opp også.

Heldigvis har jeg blitt invitert til å delta på julemarked hos Skjoldtun Kvinne- og familielag den 28.november!

En kommentar om “Endelig litt system

  1. Oj! At det går an å ha så mykje stoff…! Lett å seie for ei som ikkje skjønar fram og bak på ein symaskin… 😛

    Men tenk så utruleg mykje herleg du kan lage med alt det der då… Det blir vel slik som når ein ryddar i garnet; når ein ser det i staden for å ha det gøymd i posar dytta ned i skuffer og bakerst i skåpet, så får ein lyst til å laga ting av det. 🙂

    Eg liker at du nyttar så friske fargar! 😀

    Ha ei (snart) god helg!

Legg igjen en kommentar

