Nye skatter

Maratonsyingen fortsetter her hos meg. Nå prøver jeg å få sydd ferdig mest mulig av de tingene jeg allerede har klippet ut tidligere. Men på søndag hadde jeg besøk av en veldig hyggelig sy-venninne (som har bloggen tulleTrOlle)

Hun hadde tatt med seg en svær bag med stoffer jeg fikk grave i, og så fikk hun gå igjennom hyllen min. Det endte med at vi begge følte vi hadde fått aaaltfor masse fint. Så jeg tror vi kan si det ble en god handel 🙂 Alt dette ble mitt:

Therese er super på loppemarkedjakt, så hun har utrolig mange skatter liggende. Men mange av disse bitene var slikt som hun ikke får brukt. De passer derimot supert inn i min produksjon!

Denne kule spisebrikken var vattert, så jeg har sittet på bussen med sprettekniv i dag, og fått ut alle sømmene som holdt lagene sammen. Nå er det fine blomstrete stykket klar til å bli smekke og bukselommer. Ingen tid å miste før helgens julemarked!

Jeg fikk det for meg at jeg måtte ha flere farger i trykknapper sent fredag kveld. Og da jeg sjekket posten i dag, var de allerede kommet! Sånt kan vi så klart like. Hurra for Lykkedragen!

De mørkebrune knappene skal bli øyne på en ugle jeg har applikert på en liten 70-tallskjole. Falt litt for denne uglen, så den blir det nok flere av senere!

2 kommentarer om “Nye skatter

Legg igjen en kommentar

