Vel overstått julemesse

Jeg er storfornøyd med årets julemarked i Schötstuene. Fredagen gikk helt vilt for seg, slik at jeg ble redd jeg skulle gå tom for ting å selge innen søndagen.

Derfor gikk symaskinen varm både fredag og lørdag kveld. Jeg hadde heldigvis flere halvferdige ting å gripe etter, så jeg fikk med meg et par nye ting i løpet av helgen.

De tre lekebuksene jeg hadde sydd forsvant, i tillegg til nesten alle kjolene mine.

Det var tydelig at mange pappaer og onkler ble tiltrukket av denne babykjolen, og jeg er temmelig fornøyd med den selv. Slike motiver blir det flere av framover!

Og nå som jeg er ferdig med julemarkedene for i år, vil jeg presentere min nye butikk!

Fragaria på EPLA!

Velkommen inn for en kikk 🙂

 

En kommentar om “Vel overstått julemesse

Legg igjen en kommentar

