Bare litt til…

Nå er det ikke lenge igjen til sommeren er her. Vi koser oss med sommerlig snacks i mellomtiden.

Om noen dager har jeg semesterets siste eksamen. Så er det full oppmerksomhet til symaskinen igjen! Jeg har mange planer jeg vil sette ut i livet de neste ukene.

De siste detaljene til jakken i Babysilk (fra Du Store Alpakka) har jeg strikket ferdig over lesingen. Nå gjenstår bare ferdiggjøringen.

8 kommentarer om “Bare litt til…

  1. lykke til med eksamen og slikt. alltid så deilig og bli ferdig med det! Og kose seg etterpå! Spennende og se hva planer du har! Jakken var utrolig fin. Og jeg må si det, den hjerte skåla var super! En slik må jeg ut og jakte på…! Ha en flott søndag!

  2. Takk for fine ord om jakken! Jeg er veldig fornøyd selv!

    Rigmor: skulle gjerne hjulpet deg, men har hatt den plastskålen i 6 år nå, så det spørs om den selges enda. Den er av merket Present Time, og har et ekstra «hjerterom» oppi, vet ikke om man ser det på bildet. Sånn at man kan f. eks ha dip i det lille hjertet og maten i resten av skålen.

Legg igjen en kommentar

