Jeg har handlet inn…

Klarer du å gjette hva jeg syr på om dagen?

Jeg har holdt på med dette prosjektet en liten stund nå, og tar det rolig, for jeg vil at resultatet skal bli perfekt. Men snart tror jeg at jeg skal ha det klart!

 

Kunne du forresten tenke deg å se mer av det jeg syr? (ikke det hemmelige, altså. Jeg avslører ikke det enda 🙂 )

I perioder har jeg hatt masse bestillinger på selebukser, lekebukser og kjoler, og da synes jeg det lett ble slik at jeg flommet over hele bloggen med prikk like selebukser i alle regnbuens farger. Derfor bestemte jeg at jeg heller skriver om tingene jeg syr for salg (enten bestilt eller på Epla) på den «skikkelige» nettsiden min : http://Fragariabergin.com. Og så holder jeg det litt mer «privat» og tøysete her inne.

(Og har du virkelig lyst til å følge med på hva jeg arbeider med – se Fragaria Bergin på Facebook).

2 kommentarer om “Jeg har handlet inn…

Legg igjen en kommentar

