Bli med på sykurs!

Første helgen i mars holder jeg for andre gang kurs i søm av barnetøy hos Sy Med Oss. Det var veldig kjekt sist gang, så jeg gleder meg masse! Det foregår i flotte, nye lokaler midt i Haugesund sentrum, lørdag og søndag 3. og 4 mars. Har du lyst til å bli med?

Jeg har skrevet litt om plaggene og mulighetene man kan få prøve seg på i butikkbloggen min: http://fragariabergin.com/2012/02/bli-med-pa-sykurs/

En kommentar om “Bli med på sykurs!

  1. Jeg har kjempelyst å være med, men har typisk jobbehelg denne gangen også (nattevakt) så det er ikke likelett å bytte……kanskje du kommer en gang til å år? 🙂

Legg igjen en kommentar

