Et arbeidsbord fra virkeligheten

For en sjel med mange innfall, som meg, er det best å ha framme både det ene og det andre når en skal arbeide. Dette er hvordan arbeidsbordet mitt så ut en temmelig representativ kveld i februar.

Her er det rom for både å sy kjole eller bytte over til litt strikking,  underholdes med morsomme videoer eller ta seg en slurk te. Og selv om kaken min er uspist, betyr det ikke at jeg ikke allerede har hatt ett par.

Jeg benyttet nemlig sjansen til å lage red velvet cupcakes i dag. Vel er valentinsdagen en temmelig ny skikk i Norge, men hvorfor si nei til en dag med blomster og godis?

Derfor – gratulerer til alle dere som jeg er glad i, eller som er glad i meg, eller som er glad i noen andre, eller som har noen som er glad i seg. Alle sammen, altså. Hipp hurra!

3 kommentarer om “Et arbeidsbord fra virkeligheten

  1. Flott kreativt bord! Jeg må bare spørre jeg…hvordan går det med de verdens vakreste strømpebukse dine? Er så spent på mønster….:) De er jo så flotte!

    1. Litt rot blir det jo når man arbeider 😉
      Strømpebuksemønsteret har jeg endelig tatt tak i igjen, Lena. Gleder meg veldig til å få det klart nå, for det har ligget alt for lenge og ventet nå. Men alt må så klart bli perfekt siden det er et kjøpemønster. Tør håpe på å ha det helt klart i mars!
      Og takk for kompliment 😉

Legg igjen en kommentar

