Ferdig objekt 1/10: Babyvest med blader

Første prosjekt i oppryddingen min (Mer om den her: https://fragaria.wordpress.com/2012/05/22/oppryddingstid/) var enkelt nok, for jeg manglet bare å feste de siste tre knappene, og noen tråder. Likevel hadde dette ligget urørt noen uker nå.

Jeg begynte på denne babyvesten i påsken, da jeg i kjent stil ikke klarte å motstå å begynne på et fristende prosjekt. Mønsteret har egentlig glattstrikk nedover bolen etter bladene, men jeg så en annen Ravelry-brukers vest i rillestrikk og ble forelsket.Bladene kommer ikke veldig godt fram i dette spraglete garnet, og jeg har faktisk allerede lagt fram to nøster grønn Lerke fra Dalegarn for å starte på enda en slik vest. Disse får vente for nå, for det er jo nå jeg skal bli ferdig med 10 ting uten å starte på noe nytt!

Oppskrift: Autumn Leaves av Nikki Van De Car
Garn: TOFUtsies (Ull, soya, bomull og krabbe! /chitin)
Pinner: 3
Ferdig vekt: 43 g

Så er denne klar for å sendes i posten før babyen den er tiltenkt flytter hjemmefra 😉

Legg igjen en kommentar

