Oppryddingstid

Nå er det omtrent en måned siden vi fikk de siste eskene med eiendeler inn i vår nye leilighet i Haugesund, og enda står det en og annen eske med ting vi ikke helt vet hvor vi skal gjøre av.

Og så er det jo nettopp når man pakker sammen og flytter at man ser hvor mange ting man faktisk har. Poser på poser med halvferdige strikkeprosjekter og utklippede stoffdeler må jo også få en oppbevaringsplass. Derfor synes jeg at det er på sin plass med en ordentlig opprydding nå i juni!

Jeg har det med å bli fristet til å starte på noe nytt rett som det er, og i går kveld satt jeg en lang stund og surfet etter hvilket garn jeg aller helst vil bruke til denne jakken (som jeg har lyst til å strikke med 3/4-erme).

Bildet er lånt fra http://www.kimhargreaves.co.uk/

Det var rett før jeg bestilte boken også, men nå har jeg bestemt at det ikke er lov før jeg kan vise til 10 ferdige prosjekter! Da får jeg den som en premie om jeg er flink 😉 Hvis jeg skulle finne på å gjøre enda flere enn 10 ting ferdige, så får jeg heller sette opp enda en premie.

Da jeg forklarte denne planen til kollegaen min i dag, spurte hun litt forundret «Flere enn ti? Har du endel ting liggende uferdig, du altså?»

Hvis jeg snur meg rundt og kikker kan jeg faktisk SE 10 uferdige strikkeprosjekter stikkende ut av oppbevaringsboksene. Så ja! denne oppryddingen er nødvendig. Følg med!

Ferdig objekt 1/10: Babyvest med blader 

Legg igjen en kommentar

