Ferdig objekt 5/10: Mønsterstrikkede sokker

Endelig fikk jeg gjort også disse ferdige! Den første sokken strikket jeg da B var baby, altså i 2009. Og så gikk det lenge, lenge før jeg i det hele tatt begynte på nummer 2. Nå lå den faktisk bare og ventet på å få hæl (jeg hadde strikket inn en tråd til hæl, og skulle bare plukke opp maskene igjen og strikke ut hælen).

Det ble ikke perfekt, spesielt i tuppen av sokken syns jeg det ble litt lite plass til mønsteret. Men nå er de i det minste ferdige og kan varme føttene mine i vinter!

Oppskrift: Improvisert.
Garn: Rubin fra Spar Kjøp
Pinner: 3,5
Ferdig vekt: 140 g

Legg igjen en kommentar

