I dag har jeg hatt fri

Det har jammen ikke vært mange dagene siden vi flyttet hit til Haugesund, at jeg har sittet ned og gjort ingenting. Travelby, rett og slett!

Jeg har organisert og ryddet meg inn i systua mi, i kjelleren hos Sy med oss.

Jeg har fått ekstrajobb i Sy med oss-butikken, både med å selge garn og en hel haug andre typer arbeid. Pynting, for eksempel.

Hjemme har jeg ordnet litt her og der med å male om og få ting opp på veggene når tiden strekker til. Her har jeg endelig funnet den perfekte vegghylla til det minste toalettet vårt, arvet fra min venninnes bestemor. Fantastisk!

«Veggkunsten» har jeg vevet av oppkuttede magasin-sider (etter ide herfra: http://www.minieco.co.uk/geeky-weaves/).

En stille uke der jeg kan få unna litt av alt jeg må få gjort etterlyses. I mellomtiden løper jeg videre. Snakkes!

 

En kommentar om “I dag har jeg hatt fri

  1. Det ser ud til, at der har været en masse i gang. Det lyder dejligt med et lille job i den kreative branche. Jeg er sikker på, de er glade for at have dig til at hjælpe.

Legg igjen en kommentar

