Vår, eller ikke helt?

Det jeg trodde skulle bli en litt roligere februar, har løpt forbi, og til og med rukket å ta et griskt jafs av mars. Selv om vi faktisk våknet til snø i dag, har jeg allerede vært og snust litt på våren.

Jeg har fått en hel haug med stoff i posten. Disse utrolig fine jerseystoffene fra Znok og Lillestoff selger jeg også som metervare i Eplabutikken min! Se alle her: http://epla.no/shops/fragaria/

Jeg har vært på jobb hos Sy med oss, både i butikken og holdt kurs. Under sorteringen av ensfarget og flerfarget Kauni, fant jeg ut at et så vakkert syn måtte jeg ha bilde av.

Jeg har kommet i gang med mange nye syprosjekter hjemme om kveldene. Nå prøver jeg å komme i mål med alle sammen også.

Jeg har vært på helgetur til Bergen med fantastisk kjekke folk. (Meg til venstre).

Masse fine, solrike dager har vi hatt her i Haugesund også. Kanskje derfor jeg har dristet meg ut i vårjakke og lave sko, og nå ligger forkjølet? Og egentlig visste jeg jo at man ikke skal gå ut i kulden med småvått hår, samme hvor fine krøllene blir etterpå.

Men når jeg friskner til igjen nå, da vil jeg ha vår.

2 kommentarer om “Vår, eller ikke helt?

    1. Ja, sant det er kult? Vi har en onkel (altså min bror) som godt kan ligne endel på disse vikingene, så vi har kalt det «det med onkel B på ;)», hehe.
      Takk for det, Siri 🙂

Legg igjen en kommentar

