Hjemmelaget i mai 2016

Månedene går så altfor fort! Allerede i morgen er det første mai, og jeg kan ikke forstå at et helt år er gått siden sist jeg deltok i Me Made May. Utfordringen handler om å bruke plagg man har laget selv i mai, men ut over det bestemmer man selv hvordan man vil gjøre det. Litt av ideen, er at det skal være litt utfordring i det, slik at du ikke bare er med fordi du likevel bruker hjemmelaget hver eneste dag.
Les mer om Me Made May her: http://sozowhatdoyouknow.blogspot.no/p/about-me-made-may.html

Jeg bruker mye hjemmelaget, siden jeg trives i det, og det passer godt i jobben min, men nå skal jeg gjøre litt mer innsats for å ha ett eller flere hjemmelagede plagg på hver dag. Noen dager kommer jeg til å dele bilder på Instagram, og senere her i bloggen.

I tillegg la jeg til et ekstra element: jeg skal gå over noen av de hjemmelagede plaggene som jeg ikke bruker nå, og forsøke å få noen av dem i bedre stand. Oftest har jeg mye mer lyst til å gå i gang og lage noe nytt enn å fikse på noe «gammelt», men det er jo både raskere og lurere å få gjort noe med det jeg allerede har lagt mye tid i å lage.
Da kan jeg samtidig benytte sjansen til å skrive litt om hva som kan bli galt i sydde og strikkede prosjekter, og hvordan jeg vil fikse det.

Følg meg gjerne på Instagram for å følge prosjektet fra dag til dag: http://www.instagram.com/fragariabergin/

Legg igjen en kommentar

